Bine ai venit în platforma noastră electronică de gestionare a activităților casnice!
Indiferent dacă ești beneficiar de tichete pentru activități casnice, prestator de servicii sau angajator, te invităm să descoperi avantajele folosirii platformei noastre moderne și intuitive, care include și un marketplace activ.
Simplu și eficient: O interfață prietenoasă și ușor de utilizat pentru o experiență fără complicații.
Gestionare inteligentă: Programări, plăți și comunicare simplificate pentru o organizare mai bună a activităților tale.
Accesibilitate totală: Folosește platforma noastră de pe orice dispozitiv, de la telefon la computer, pentru a avea mereu controlul asupra activităților tale.
Asigurare automată în sistemul de sănătate: La schimbarea a minim 85 de tichete, te vei bucura de beneficiile asigurării fără costuri suplimentare.
Marketplace activ: Beneficiază de un mediu dinamic unde prestatorii și beneficiarii se întâlnesc pentru a găsi cele mai bune soluții pentru nevoile lor.
Descoperă astăzi cum platforma noastră poate transforma modul în care gestionezi activitățile casnice și cum marketplace-ul nostru poate aduce o nouă dimensiune experienței tale!
Beneficiari casnici
Persoană fizică în folosul căreia prestatorul casnic desfăşoară activităţi casnice.
Prestatori casnici
Ai nevoie de ajutor in gospodaria ta si vrei ca modul de plata sa fie sigur și transparent, dar și calitatea serviciilor să fie superioară? Fiecare prestator de servicii este înregistrat si verificat intr-un sistem guvernamental. Poți găsi rapid, dar mai ales, sigur, omul potrivit pentru nevoile tale.
Angajatori
Entitate cu personalitate juridică ce achiziționează tichete pentru a le oferi propriilor angajați în baza legii.
Contact
Opinia ta conteaza / Identifica o problema
Spune-ne opinia ta sau descrie pe scurt dificultățile întampinate în platforma.
Adresă ANOFM: Str. Avalanşei, nr. 20-22, Sector 4, Bucuresti